onsdag 8 april 2009

allt möjligt



Detta har jag och Anton och Matilda fördrivit tiden med idag, målat ägg ,så när Daniel kommer hem ska vi gå ut en stund och se bla om vi hittar något fint ris att hänga dom i.




Vaknade idag och fick höra att det regna,, härligt då försvinner snön snabbare , så det blev en mysdag inne. går som sagt ut när Daniel kommit i stället.







Detta var det som mötte mig tisdagmorgon efter vi ätit frukost. Hela rummet VAR städat från golv till tak inkl fönstren (före). men då fick garderoben sig en rejäl omgång igen.............

Ja selen som vi beställde har kommit nu så vi ska hämta den så fort vi har tid.
Och Bilbo blir nog kvar kontraktet ut =( men sedan vill jag inte se honom mer, bara 51 dagar kvar...längtar

ha de

1 kommentar:

  1. Men så fint småbusarna gjort på sitt rum!!! Dom tyckte väl att du hade för lite att göra...
    Jahapp så Bildo-gubben blir kvar ett tag till... Det var ju synd. Hur blir det med isisen då?
    Selen såg bra ut förresten. Har hunnit smygkika på den lite nu när Stina sover. Hade tyvärr totalt hjärnsläpp när jag skulle betala så det blev båda på samma kvitto. Men jag har ringt och pratat med killen (gubben) där och han sa att han kunde ordna ett kvitto var åt oss.
    Ha det så bra och hälsa alla där uppe!

    SvaraRadera