måndag 17 augusti 2009

ojojojoj

Det är långt mellan gångerna nu som man är in och uppdaterar,Vi var som sagt till mor tor-mån förra veckan och dom kom hit upp i torsdags kväll och va här till i söndags (i går). Jag och mamma tog med alla barn och for till Holiday club å badade (vi hade fullt upp med två 1:åringar en 3:åring och en 8:åring och en på 13:år och alla skulle vara på olika ställen samtidigt. 13:åringen sköter dock sig själv men lille killen på 8 vill man ändå hålla ett öga på för det var ganska så mycket "folk",+ dom tre minsta som inte ville vara på samma ställe hela tiden men det gick =).
vad har hänt mer då? jo jag har klippt av mig håret, jag var till frissan i lördags riktigt skönt var det, ska fortsätta att gå till henne hon var riktigt duktig och hon förstod sig på lockigt hår vilket inte många frisörer gör....ja det var lite i kort het av det vi gjort ..

Ja just det lilla Tilla går nu för fullt och stora damen börjar inskolningen på dagis den 19(onsdag) spännande, och jag börjar jobba igen den 5/9 inte fullt lika spännande men ändå ganska skönt faktiskt,Jag trivs faktiskt med mitt jobb och mina arbetskamrater även om det inte är det mest absolut roligaste arbete man kan ha men..

Nu har vi bara 5 "kycklingar" kvar och dom är faktiskt riktigt rolig och dom har alla sin egen personlighet.

Lilla Selma här nedan är lite av en favorit hon tycker om att vara upp i en och gärna sitta på axeln om hon får chansen.






1 kommentar:

  1. hej på er vi saknar er redan va kul att lilla Tilla spankulerar för egen maskin hon kanske blev insperead i helgen när Benjamin sprang runt vilka äventyr dom kommer att sticka iväg på när dom ses nästa gång pullorna här nere är ute lösa vid stallet dom är skeptiska mot nella å bill/bull då kutar dom in under ett himmla tjatter tupparna låter mest igår va dom i nellas box å jagade flugor när ja mockade ena riktiga höjdhoppare som ser väldigt lustiga ut basse hackade mask å matade dom då var det två som fick tag i samma mask å hade dragkamp tills masken gick av å hönan satte sig på rumpen kram å ha det så gott pussa från oss till er där uppe ps har han monterat drapperiet än ds

    SvaraRadera