måndag 26 oktober 2009

mini semester

Ja som sagt så var vi på en liten mini semester jag, Daniel och Anton och min mamma med familj.
Bodde på ett hyfsat bra hotell med gudomligt härlig frukost =) Vi hade det riktigt mysigt.
Sedan på lördagen så bar det av till globen för att titta på walking with dinosaurs vilket var en grym upplevelse , vi trode inte att det skulle vara så bra som det var. Men det var helt otroligt och tycker att om dom kommer till Sverige igen så måste nå åka och se detta för det är svårt att förklara hur bra det faktiskt var.......



Här kommer det en liten film dock så hade vi inte så mycket utrymme kvar på kameran så det blev inte någon långfilm direkt =) Lägg märke till berättarens storlek jämte dinosarna.

2 kommentarer:

  1. Shit vad häftigt! Hur lång var showen?

    SvaraRadera
  2. Vad skoj för er!! Kul med småtrippar ;)
    Tråkigt att höra om hästarna men jag hoppas ni hittar ert "drömboende" som passar er ;)
    Jag ville bara skriva o säga att jag har länkat din sida från min blogg...hoppas det är ok? Om inte så meddela mig så tar jag självklart bort länken ;) Hur har ni det annars då? KRAMAR

    SvaraRadera