tisdag 9 mars 2010

-2 kg

japp var in laggd på sjukan i ett dygn för dom skulle observera min mage. dom misstänkte blindtarmen och dom ville hellre ha kvar mig och titta på mig och mina prover =) än att sprätta upp mig, men det blev bättre så i går vid 11 tiden fick jag åka hem fast man känner sig inte riktigt ok, så i helgen så har jag praktiskt taget fastat mig igenom, fast jag fick dropp på sjukan i och för sig ,men vilket resulterar i - 2 kg på vågen. fast det grinar inte jag för =), så på två veckor - 4 kg utan att egentligen banta ,örst var det magsjuka och dom kg har inte kommit tillbaka och nu dessa så få se om dom kommer tillbaka eller om jag får slippa dom också =)...
nä nu är det dax för frukost.. sedan ska jag försöka packa lite...
ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar