onsdag 8 december 2010

jul =(

jag skulle vilja att min familj något år skulle kunna komma upp och fira jul eller nyår med oss,
men det lär nog aldrig inträffa =(
Min mormor och morfar för ett exempel har sagt sedan länge att dom ska komma upp och "hälsa på" men ända tillfället dom har kommit upp har varit på barnens dop. jag menar Så jävla långt är det inte att åka det tar max 3 timmar att åka hit men det inträffar inte särskilt ofta att någon från min familj kommer upp och hälsar på det är oftast vi som åker ner,
jag kom bara att tänka på det när en jobbarkompis frågade om min familj kom upp vid jul eller nyår och jag sa nä det lär dom inte göra det var då hon sa att det är ju inte så långt att åka för dom då talade hon om att hennes familj skulle komma upp till nyår och dom har ca 98 mil att åka och dom kommer bara över nyårs helgen för dom ska tillbaka för dom hade bara djurvakt under helgen det är bara bevis på att vill man riktigt mycket så kan man.

men men nu ska jag och barnen göra oss klar för jobb och dagis

1 kommentar: