måndag 18 april 2011

host host

Har blivit dunder förkyld och det har jag inte riktigt tid med, var upp till stallet och skulle flytta undan lite grejer men fick ge mig ganska snart för det gör så ont när jag andas.

Lilla Teo ska på återbesök på onsdag hos veterinären,får se vad dom säger om hans öga men jag tycker att det ser mycket finare i dag om jag jämför med hur det såg ut i fredags..Hoppas Hoppas att han kan ha ögat kvar så han slipper genomgå en operation till.

Men det är ca 3 veckor kvar innan jag får veta om det funkar.

2 kommentarer:

  1. Men huvva..så otäckt!!! Det här kanske piggar upp, eller får er att skratta lite!!!
    http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bondesokerfru/article12910112.ab

    SvaraRadera
  2. Hej, tänkte höra hur det gick med dig? Pratade du med doktorn? Kram

    SvaraRadera