måndag 31 oktober 2011

lita av varje

Ja det här med att vara gravid är lite lustigt i sig. Illamåendet har släppt och man känner sig piggare än man har gjort på flera veckor. Men nu har något annat tagit över som är lite små lustigt, jag har skrotat vissa maträtter som jag älskat förut, men som tur är så vet jag att bara knodden kommit och det gått ett tag så kommer jag förhoppningsvis vilja äta det igen. hade nämligen lika med Anton . Samt att jag kan inte planera så långt i förväg vad jag vill ha till middag för är jag inte sugen så får jag inte ner en bit.


Men idag blev jag sugen på smörgåstårta så det ska vi äta i dag :)





En fin morgonbild i oktober.





Jag och barnen gjorde en pumpa gubbe.

1 kommentar:

  1. hej hej på er såg ju inte så dumt ut den där tårtan blev sugen jag med vi saknar er hoppas att ni kommer snart kram

    SvaraRadera