tisdag 9 april 2013

en månads intervall

Ja det är ca en månad sedan jag var in och skrev sist.
Det har varit många veckor med sol och värme det är så våren skall vara.
Vi var in till våra vänner i nyland och var där hela dagen vi grillade och barnen lekte hela dagen super mysigt.
Fick låna ett bettlöst träns till bella som vi faktiskt provat i dag när matilda var ute och red. Funkade ganska bra ska prova en gång till,kom fram till att jag ska försöka fixa en paddock så Matilda kan rida utan att jag går med.
Själv har jag ridit Barry 4 g den senaste veckan och han är jätte duktig och jag längtar tills det finns fler ridvägar.

 Vi ska få tillökning i slutet av månaden av 5 st små ankungar + ev en vuxen hona,kan nästan se framför mig när Hampus springer runt med en macka i handen och efter kommer ankorna på rad =)
Nä det ska bli bli roligt och prova något nytt.

Vi har haft besök av mina päron och mina bröder firade benny för han fyllde 5 år..




 Här nedan min fina Barry som ska bli ännu finare.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar