fredag 8 maj 2009

hemma igen..

Ja då var men hemma igen efter en tripp till Sörbygden. Anton ville stanna hos mommo och jonte och basse så han är kvar där, jag och Matilda åker och hämtar honom i stan på måndag.
Och här ska det göra barn eller kycklingar i alla fall fick låna en äggkläcknings maskin utav min mormor och morfar, så är det någon som har lite befruktade ägg så är ni välkomna med dom hit för jag behöver lite fler ägg,för jag har bar 15 ägg än så länge och det brukar vara ca 30% som kläcks och utav dom 30% så brukar ca hälften vara tuppar så jag skulle behöva ca35 ägg till..ja ja nä nu ska jag nog göra någon nytta ..

1 kommentar:

  1. Gick det bra för dem nere hos läkarna?

    Vad roligt med små kycklingar...blir lite sugen själv faktiskt! Men sen måste man ju äta upp dom också...

    SvaraRadera