måndag 4 maj 2009

Nu så ...

Varför går tiden så fort? det var meningen att jag skulle ta med mig Sara till järpen under veckan som varit men tiden bara rinner iväg, Matilda som varit magsjuk igen och den här gången drog den ut på tiden innan den släppte sitt envetna grepp om henne.när hon väl piggat på sig då var det dax för en jobb helg.Så jag hoppas att Sara kan något fram över i stället.
Men som sagt tiden går för fort så hälften som man tänkt göra hinner man inte. men på onsdag så ska jag och barnen ner till Mor och se efter pojkarna medan hon och Patrik och Benjamin åker ner till Göteborg. Så då ska jag nog passa på och åka till S-vall och träffa en gammal klasskompis och hennes bebis.
Idag så har jag och barnen städat deras rum,plockat och donat för det är så tråkigt väder så Jag och Anton hade ingen lust att gå ut efter vi var till tandläkaren..Jo just det Anton var på sitt första Tandläkar besök idag, det gick super bra och ahn var super stolt över att han inte hade några hål och tandtroll...Nä nu ska jag gå och hänga tvätten...

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt har den andra hästen åkt?
    Vi kan väl höras i helgen någon gång för jag har inget inplanerat:) Kram kram

    SvaraRadera
  2. hej å vi längtar efter er synd att vi inte ses förän på torsdagkväll men killarna är nöjda Alex verkar klara sig från magsjukan så stugan väntar på er om ni inte vill bo inne plats finns ju kram mormor

    SvaraRadera
  3. Okey:) Du har ju snart en hel farm att ta han om ju:). Ha en bra dag! Kram kram

    SvaraRadera