onsdag 2 september 2009

!!!!

Varför måste man ha en rubrik?

jaja lilla Tilla är nu färdig inskolad och hon är super duktig så det känns otroligt skönt eftersom allvaret börjar på lördag dock är inte barnen på dagis då men på måndag ska dom dit..


ÅÅ jag längtar till i eftermiddag/ kväll det ska bli så roligt, allt är klart här hemma så det blir nog kanon det ända jag behöver köpa är ett paraply, för jag kommer nog vara ute lite mer än vanligt några veckor framöver, nu får jag passa så jag inte säger för mycket,=)
jag delger vad det är i morgon( kanske om jag har tid) =)


nä nu ska jag och barnen ta å äta frukost sedan bär det av ut i regnet en stund..

2 kommentarer:

  1. Ja, det där med rubriker är ju inte det viktigaste.
    Men jösses vad nyfiken jag blev nu vad du har på gång?
    Du får allt ta å avslöja dig lite tycker jag ;)

    Varma hälsningar ifrån Vännäs!

    SvaraRadera