fredag 18 september 2009

??????????

Jag fick en kommentar av någon som inte vill skriva sitt namn...

Hej!
kan du ringa Gunnar Olsson som körde Mestur från skåne till järpen. Fakturan är inte betald hamnade troligen hos fel person. Gunnars tel är 0705837040

Om jag säger så här så är inte det mitt problem, jag köpte inte honom från Skåne utan från järpen som sagt, Så Anna om det är du som skrivit detta så får du ta kontakt med Gunnar själv och reda ut detta för det har inte jag med att göra! Det var du som var ägare då..........

4 kommentarer:

  1. Men allvarligt... Kan inte dina hästaffärer någonsin flyta på som det ska!?
    Hur går det med lilla Teo då? För visst är det så lilla gulltussen heter...
    Vi kanske kommer och hälsar på den 27e - Vi ska på en informationsträff och flygcert i Åre.
    Kram på er allihopa där uppe!!!

    SvaraRadera
  2. Absolut! Det vore trevligt, äta här hos er eller ute?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Då bestämmer vi det:D Fan så sköj!
    Någon ide om vart du vill gÅ?

    SvaraRadera
  4. Hej!Jag har inte skickat den kommentaren till dej! Jag blev uppringd av Gunnar Olsson härrom dan å han sa att fakturan inte va betalad men de va tjejen jag köpte ifrån som skulle betala den så du ska inte behöva bry dej om de, utan Gunnar får jaga den där knäppgöken jag köpte Mestur av /Anna
    Fina bilder på Mestur förresten hoppas de går bra med han,Jag e så dålig på att höra av mej....

    SvaraRadera