fredag 6 november 2009

förundrad

är jag över hur det såg ut uppe i stallet i morse när jag var upp till hönorna.När jag ska låna något så brukar ialla fall jag se till att allt ska vara i samma skick när jag lämnar tillbaka det.

Men när jag kom upp så har dom plockat ifrån vindan från hållaren och bara kastat den på backen så jag hoppas att alla grejer är kvar för en vinda kostar dock en del pengar. sedan ligger själva spolen med tråd en bit bort på marken, och allt under snön känns skitroligt när man är snäll att låna ut sina grejer som är på sin höjd 6 månader gammalt och inte särskilt mycket använt..
Dax å skriva ett kontrakt så man har all rätt på att få tillbaka i det skick det blev utlånat...........


ja nä nu har jag spytt ut mina morgon irritationer...ska iväg på jobbet om ca en timma sista dagen innan ledig helg känns skönt.....

ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar