fredag 13 november 2009

ojojoj

Ja ungefär så känner jag, vi har en liten tjej som bara ska ta av blöjan och ska sitta på pottan näst intill hela tiden. och jag känner nästan att det är lite tidigt och det är mycket lättare att pott träna på sommaren ,men lilla tösen tycker att det är dax.

I morgon så blir lilla tösen 1 år och 5 månader. Tiden går så himla fort ,jag tyckte att det var nyss hon var en liten liten tös på 3100g och 51,5 cm.
Anton har också blivit en stor kille. vi var i väg på Daff Daff igår ,det är så mysigt att ta med bara ett barn och hitta på något, det är nog bra för barnen att få egen kvalitet tid med föräldrarna.

ha de

3 kommentarer:

  1. Hallå! Ja men det är så jag tänkt mig. Ska måla träväggen i vitt eller lasera den och resten av väggarna ska vara i en ljusgrå ton. Blir nog skitsnyggt! Jag glömde ju helt bort att du hade satt ett datum som vi ev. kunde ses. Jag är ju urkass på detta. Ska försöka skärpa mig! Till veckan är det lugnt om du har lust att ses alla dagar förutom måndag och tisdag. Händer i helgen då? Kram

    SvaraRadera
  2. Har du firefox`? Jag har internet explorer och då är det rosa text på svart bakgrund... Jo jag ska jobba 24,25,26:) Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Jo nu börjar hon bli stor!
    Haha jag tror vi har missbildade hönor som aldrig kommer att lägga ägg! Men det är en tröst att era inte helelr har börjat! Din mor kanske ger dom steroider elle rnåt ;)

    Kram på er

    SvaraRadera