torsdag 21 februari 2013

älsakar min familj

japp det gör jag =)
Matilda önskar sig en svart och rosa sadel och jag tror att hon ska få det när hon fyller år.
Bella ska dessutom få ett nytt träns + bett ska prova ett gummibett på henne lite mjukare mot hennes tänder, i mars är det dax för veterinären att komma hit igen och kolla och ev fortsätta slipa hennes tänder.
Vi har nu en shettis dam med otrolig livsgnista och energi och det är roligt att se.






 Här är sedan i höstas,i dag när hon är ute så måste jag longera henne först och låta henne bralla av sig innan barnen rider för hon har glädje rus varje gång.I och med att hon kommer utanför hagen så blir det ett antal varv i full galopp och sparkar bak ut tills hon fått det ur kroppen sedan är hon kol igen.blir bra när snön tinat bort så vi kan fixa rockarden så vi kan köra henne.



tre härliga ungar och lilla jag i bakgrunden.

1 kommentar:

  1. oj vad vi saknar er längtar till sommaren då vi hoppas att både ni och hästar kommer ner så vi får rå om er ett tag kramar i massor

    SvaraRadera