måndag 13 juli 2009

Dop

Vi ska på dop för lilla söta Sofia på söndag och då är frågan vad sjutton hittar man på i dop present ? jag har en klar men jag kan tyvärr inte skriva vad det är, men jag tror att det blir bra men jag skulle hittat på något mer, men vad? ge mig förslag..

Å sedan till den eviga funderingen när man ska på något vad ska man ta på sig? Barnen vet jag redan och Daniel har tittat ut vad han ska ha, men jag då? jag funderar på vita leggings svart kjol som går nästan till knäna och en svart topp med ett turkost linne under, skulle det funka tro? nä jag ska ta å riva ut garderoben och se vad som finns annars får det bli en tur till veromoda i Åre =)

ja nä tur att jag har några dagar på mig =)

dax att äta frukost

1 kommentar:

  1. Jag har också lite klädproblem ;)
    Det behöver inte vara något märkvärdigt!
    Ett litet tips är smidiga byxor i stl 62... ;)

    SvaraRadera