måndag 6 juli 2009

vad haver hänt sedan sist?

Jo vi har satt upp en ny beteshage,rensat ogräs i potatislandet och kupat dem, målat hela kortsidan på kåken,jämnat ut marken för utbyggnaden till stallet så nu är det bara att börja bygga, ja det var nog bara några saker av det vi gjort sedan förra inlägget..

Anton och Daniel tältade natten från lördag till söndag, Anton tyckte att det var jätte roligt.

Och jag varnar alla känsliga läsare för jag ska berätta något...

Brunetten har blivit blondin/rödlätt, ja så är det jag sa till Daniel att jag ville göra något drastiskt med håret och han kom med förslag på att jag skulle blondera , nog fan blev det en drastisk förändring. Det tog ganska bra på håret så jag får nog se så ut ett tag innan jag ändrar tillbaka.
Kort kanske kommer med tiden =)

5 kommentarer:

  1. hej jo det blev en förändring på håret å drastisk också men kanska kul ta å lägg ut en bild så slipper alla på byn vara så nyfikna dom tror väl att det är nån nyinflyttad vi saknar er hoppas att ni kommer snart kram från sörbygden

    SvaraRadera
  2. Hårfärgen börjar matcha intellektet då ;D

    SvaraRadera
  3. Men du, klart att du måste lägga upp kort på den nya hårfärgen.

    Vad mysigt att tälta :) Vi har själva funderat på en tältutflykt men detta har ännu inte blivit av.

    Hälsa familjen!

    SvaraRadera
  4. Du har nog rätt, tiden får utvisa. Samtidigt så önskar jag ju verkligen Lance ett syskon då både jocke och jag har många. Men för mig är det mkt de att jag vill ha min kropp intakt ch kunna vara igång som jag känner för.

    SvaraRadera