tisdag 14 juli 2009

GRINAR

Saknar.............................


gråter det är vad jag gör nu inombords, Jag har sålt min kära bil .....ghaaaa, nä det var bäst så 4:hjulsdriften höll ändå på att gå sönder det lät inte vackert....

äää till något roligare jag plockade fram det stora barnet inom mig =) jag var ute i det värsta åskvädret hittills i år och det tok regnade. åå lilla jag hoppade i dom djupaste vatten pölarna och visade barnen hur man ska hoppa för att det ska skvätta i ansiktet,det var som en befriande kännsla på något vis =) alla vuxna borde göra det oftare.Barnen blev nog ganska paff för dom förväntar sig nog att dom vuxna ska stå på bron och ropa på dem att komma in för att det regnar och här tog jag å hoppade med dom,,,,


nä godnatt

2 kommentarer:

  1. hej på er grattis till bilförsäljningen hoppa i pölar är kul sen ska man bara ha strumpor inga stövlar det slår stort då tror barna att mamma är alldeles från vettet fast bisse behöver inte mamma som insperation han kan själv fick kasta hans strumpor från igår det var tjockt med blöt lera så man såg ingen färg på dom vi längtar efter er basse å jontes nya kattunge kommer lagom tills ni kommer ner men det är en överraskning så säg inget till dom jag valde den igår stora kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Nu ligger dina barn på nätet igen ;)

    SvaraRadera