torsdag 9 juli 2009

oki

här kommer det en uppdatering som min kära mor bad om...Tror att hon mest är nyfiken på den nya färgen =)....


Matilda käka glass ....mmmmm gott tycker hon.


Här är ett kort på mig.....tänk att man varit så söt,, det finns faktiskt likheter mellan mor och dotter..



Här är sedan vi var och bada förra veckan,vill ha tillbaka värmen nu.



Här kommer det gruvensamma kort, jag är inte direkt någon lins lus om jag säger så,jag brukar vara den som står bakom kameran,,,men men här kommer dom













dessa kort är från idag




detta när det nyss va gjort.....ghaa




ja det var vad jag hade att bjuda på i dag....

5 kommentarer:

  1. Oj oj oj... Vet inte om jag skulle känna igen dig... Men det blev ju inte så tokigt.
    Vad lik Matilda är dig på det där kortet!

    SvaraRadera
  2. Så fin du var! Passa ju hur bra som hellst!
    Sedan är du och Tilda väldigt lika:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Det var inte igår! Här är allt fint. Semestrar för fullt fast vädret hade ju kunnat vara bättre :/. Hur är det med er då? Gud vilka söta ungar du har. Du och Matilda är jättelika det syns vem som är mamma där :). KRAM

    SvaraRadera
  4. jo det blev bra hoppas ni kommer snart vi längtar efter er pojkarna vill på drakborgen med anton kram från regnigt å blött sörbygden

    SvaraRadera
  5. Mm...blev jättenöjd med tapeten!

    Men du vad ovanligt att se dig blond. Men det passar dig minst lika bra :)

    SvaraRadera