tisdag 16 oktober 2012

???

Provade att skicka ett sms till dom som ägde bella innan oss tänkte att dom kanske skulle behöva titta igenom sina andra hästar.Men fick inget svar men jag kände att dom kunde gott få lite dåligt samvete för det dom gjort mot lilla bella. vi har haft henne i drygt 3 veckor.Men hon ser lite piggare ut nu än innan veterinären var här.Om några veckor så kan vi prova med bettet i gen och se om det funkar bättre.....hoppas det.

Liten man har kommit in i den typiska 6 mån "trots" om man kan kalla det för det,vill inte vara på samma ställe för lång tid det blir väldigt upphackat. han har ingen större lust att sova heller i går kväll så somnade han så fint det tog bara 10 min så sov han, 20min senare så får vi höra ett joller från sovrummet när jag kommer in så ligger han på mage och har skit roligt sedan tog det nästan 50 min innan han somnade om..Han har för övrigt upptäckt att rösten kan låta olika och väldigt roligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar