torsdag 11 oktober 2012

fotografering+snö


 I dag är det fotografering på förskolan så vi ska dit lite tidigare än vanligt,Matilda ser fram emot att bli fotad för hon ska ha vackra kläder sa hon =),söta dam.Det snöar igen, vad är det man säger efter tredje gången så ligger det kvar? vi får se det ska snöa en gång till då för att sedan ligga kvar.


 Ett stycke Hampus efter frukost med gröt med katrinplommon pure.Gegga ska man.



 Mina tre sötnosar ... om två och en halv vecka blir lill killen 6 månader, det går så förfärligt fort och han växer och utvecklas så snabbt, vart tog den lilla bebisen vägen? Det är klart tyckte det var nyss Anton och Matilda var yttepytte små och nu är dom så stora och kan så mycket. Vart tar åren vägen för jag känner mig inte ett dugg äldre än vad jag kände mig när vi hade fått Anton.....





Här är trion igen fast den minsta är bara två och en halv vecka........

Dax att utfodra frukost.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar